torsdag 7 oktober 2010

Stativ - Stand.

Idag överraskade älsklingen mig. Han försvann ner i källaren en stund. När han kom upp hade han ett stativ i handen. Det hade han för hundra år sedan till sin bamse-videokamera. Först såg det ut som det inte skulle funka till min kamera. Men sedan skruvade vi av fästet från videokameran och vips. Det passade perfekt på min kamera. Jippi vad lycklig jag är, nu har jag ett superbra stativ när jag ska ut på mina fotorundor;)

Today surprised me darling. He disappeared into the cellar for a while. When he got up he had a tripod in his hand. He had a hundred years ago to its giant camcorder. At first it looked like it would not work for my camera. But then we bolted the bracket from your camcorder and presto. It was perfect for my camera. Yay happy what I am, now I have a super tripod when I'm out on my photo rounds;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar